Noutati de pe frontul de Vest – business as usual!

Am o multime de noutati de scris despre ultima perioada de crestere, asa ca le adun pe toate la un loc, intr-un singur articol.

Acum vreo 7-8 luni, sincer, imi era un pic teama ca va urma un volum de munca prea mare pe partea de configurare initiala a asociatiilor. Am discutat in echipa si am gasit de bun augur sa aducem cu suficient timp inainte un nou coleg part time, care eventual sa evolueze intr-un full time, daca se impune necesitatea.

Am avut ocazia sa lucram cu Doina pentru cateva luni, in care temerile mele nu s-au adeverit. Pentru ca nivelul ei de cunostiinte si indemanare in folosirea programului a crescut rapid, cand au inceput configurarile de asociatii, Doina a preluat din zbor activitatea si a realizat o serie de configurari. N-a durat totusi mai mult de doua-trei luni sa ne dam seama ca de fapt nu e atat de mult de munca si ca nu suntem deloc supraincarcati, ba chiar din contra. Acesta este motivul pentru care Doina, cu un bagaj solid de cunostiinte, face acum pasul catre o firma de administrare care avea mare nevoie de un nou coleg priceput. A durat cam 2 ore de cand am intrebat pana cand a aparut prima oferta.

Reportajul de la ProTV anunta un reper important – primele 100 de asociatii implementate in Oradea, unele dintre acestea find la a treia sau a patra luna afisata. Avem cateva exemple de administratori oradeni chiar foarte incantati de Aviziero, cu care ne-am inteles excelent, cu care ne dorim sa extindem colaborarea si pe care probabil ii veti regasi in perioada urmatoare pe prima pagina a website-ului, alaturi de o parte dintre partenerii nostri din Bucuresti.

Daca va cautati un administator profesionist in Oradea, dati-ne de stire si avem o serie de recomandari calduroase, de la tineri profesionisti pana la oameni cu experienta vasta. 

Unii dintre ei sunt interesati sa ii sprijine si pe administratorii care intampina dificultati, nu doar sa preia alte asociatii in administrare. De asemenea, intentionam sa sprijinim un curs de administratori in Oradea pe partea de software.

Daca pe configurari initiale nu am fost incarcati, pot sa spun ca aceasta perioada a fost cu adevarat dificila pentru colegii care se ocupa de partea de organizare si implementari tehnice: am lucrat intens la conturile de tip Primarie, intr-o varianta mai extinsa si una cu un set mai redus de drepturi, am simplificat si clarificat procedura de configurare a asociatiilor in program, am implementat un raport pentru urmarirea mai facila a etapelor de configurare pentru fiecare asociatie de catre consultantii Aviziero si am interactionat intens cu partenerii de la Bucuresti pentru a ii instrui si pe ei sa foloseasca aceste functionalitati. Am raportat destul de sec si in changelog aceste actualizari ale aplicatiei, dar acele informari nu descriu suficient efortul care a fost necesar pentru crearea lor.

Lasă un răspuns