Lista de functionalitati (changelog) 2023

Pentru a testa functionalitatile Aviziero iti oferim primele doua luni de abonament GRATUIT. 

Fisierul cu lista de functionalitati pentru perioada 2017 (versiunea 5 stabila) – 2022 poate fi regasit AICI.

24.03.2023

  • Implementat o serie de imbunatatiri la cererea de schimbare a numarului de persoane, conform feedback-ului de la utilizatori.
  • Actualizat aplicatia de salarii pentru adaugarea numarului de copii la scoala sau gradinita.
  • Implementat modificari si imbunatatiri pentru functionalitatea de Adunare Generala, inclusiv functionalitati legate de convocare, generarea buletinelor de vot si a procesului verbal.

06.02.2023

  • Implementat versiunea noua de API a procesatorului de plati, pentru securitate imbunatatita a operatiunilor.
  • Implementat o serie larga de modificari si imbunatatiri pentru functionalitatea de Adunare Generala, inclusiv crearea documentelor necesare pentru convocare si sustinere a adunarilor.
  • Implementat o serie larga de modificari si imbunatatiri pentru Proprietari, inclusiv in operatia de sincronizare a datelor in Apartamente.
  • Implementat verificari semi-automate ale informatiilor introduse in Proprietari si in conexiunea dintre Apartamente si Proprietari.
  • Permis accesul cenzorilor si a operatorilor de date in Proprietari.
  • Imbunatatit descrierea din registrul jurnal pentru operatiile de transfer intre casa si banca.
  • Implementat raport de restante defalcate pe fiecare apartament in parte.
  • Corectat doua erori de afisare in anumite cazuri legat de Penalizari apartamente.
  • Implementat exportul in PDF direct din paginile Registru jurnal, Registru casa si banca.
  • Adaugat exportul de apartamente in pagina Exporturi.

09.01.2023

  • Schimbat furnizorul principal de emailuri automate, atat pentru echipa Aviziero, cat si pentru administratorii/asociatiile care nu au o implementare personalizata.
  • Mutat intr-o pagina noua exportul de documente contabile si registre in format PDF.
  • Adaugat posibilitatea de a alege datele de inceput si de final pentru exportul in format PDF.
  • Crescut numarul maxim de inregistrari care pot fi afisate in lista de plata, inclusiv cu varianta „toate”. Va rugam evitati selectarea optiunilor maxime pentru asociatiile foarte mari pe computere cu putere mai mica de procesare, pentru ca este posibila blocarea browserului dumneavoastra.
  • Implementat Adunari Generale, Intrebari in Adunarea Generala, Prezenta a proprietarilor in Adunarile Generale si Voturi, inclusiv cu functionalitati de import. Functionalitatile sunt momentan in etapa Beta de testare cu utilizatorii si recomandam atentie in folosirea lor. 
  • Implementat posibilitatea a bloca modificarea detaliilor apartamentelor din Apartamente, pentru a realiza preluarea informatiei doar din Proprietari.
  • Adaugat prescurtare in trimiterea de emailuri pentru numar apartament si scara.
  • Implementat o serie de imbunatatiri in cadrul sistemului de Incasari prin Aviziero.
  • Corectat suspendarea functionalitatilor tabelului inteligent in Raportul de bugetul si cheltuieli in situatia utilizarii functionalitatii de filtrare.
  • Corectat afisarea liniei intermediare de sold in registrul casa si banca in anumite situatii.

 

Lasă un răspuns