Lista de functionalitati (changelog) 2023 – 2024

Primul an de folosire Aviziero este GRATUIT. Testeaza functionalitatile direct pe asociatia ta!

Fisierul cu lista de functionalitati pentru perioada 2017 (versiunea 5 stabila) – 2022 poate fi regasit AICI.

10.03.2024

  • Implementat aplicatie nativa pentru Android OS.
  • Implementat Login cu Apple si Login cu LinkedIn.
  • Implementat posibilitatea de a achita intretinerea pentru mai multe apartamente cu o singura plata prin serviciul de Plati prin Aviziero.
  • Actualizat aplicatia de salarii pentru a reflecta noile schimbari legislative.
  • Implementat trimitere documente in sistemul eFactura in aplicatia de facturare.
  • Corectat o serie de functionari incorecte ale sistemului, pe baza rapoartelor de la utilizatori.

02.12.2023

  • Actualizat complet politica de confidentialitate, politica de cookies, politica de newsletter si Termenii si conditiile de utilizare a platformei in special pentru cresterea nivelului de conformare cu prevederile GDPR.
  • Adaugat in Android Play Store aplicatia de mobil Aviziero (instalabila anterior doar prin accesul in platforma din browser).
  • Pregatit trecerea companiei la statutul de platitor de TVA.
  • Implementat eFactura pentru administratorii care folosesc sistemul intern de facturare.
  • Implementat formular de login dedicat din zona de aplicatie.
  • Adaugat o serie de noi administratori parteneri in prima pagina si imbunatatit viteza de incarcare a paginii.
  • Refacut logo-ul Aviziero pentru a sprijini mai bine campania de marketing axata pe administratorii integri, onesti.
  • Actualizat mesajele de on-boarding pentru a reflecta mai bine noua politica de preturi.
  • Efectuat o serie de imbunatatiri la formatul registrelor de fonduri pe apartament si la cel al fiselor individuale de penalizare, pe baza feedback-ului de la utilizatori.

12.07.2023

  • In Raportul de incasari permis confirmarea de catre un administrator a operatiilor efectuate de catre casier.
  • Permis repartizarea pe fond a unei facturi platite fara sa fie necesara stergerea platii.
  • Permis crearea Acordului de Incasari fara sa fie necesara inchiderea lunii. 
  • Adaugat in pagina de Apartamente un buton de sincronizare a informatiilor intre Proprietari si Apartamente.
  • Implementat un link din repartizarea unei facturi pe un serviciu pe beneficiari catre pagina de completare a valorilor repartizate.
  • Implementat facturi de abonament, la care se pastreaza valoarea si repartizarea atunci cand sunt copiate facturile in luna urmatoare.
  • Implementat in detaliile fiecarui apartament un istoric de detinere.
  • Implementat roluri de chiriasi.
  • Adaugat o serie larga de functionalitati in modulul de Proprietari si actualizat modulul de Adunari Generale pentru compatibilitate cu aceste schimbari.
  • Adaugat numarul de inregistrare la Registrul Comertului pe documentul factura emis catre persoane juridice.
  • Afisat ultimele trei cereri sub butonul de cerere de schimbare a numarului de persoane.
  • Implementat ascunderea valorilor de contoare in instiintare, daca sunt ascunse contoarele respective.
  • Adaugat posibilitatea de a trimite emailuri recurente doar pentru lunile inchise.
  • Adaugat posibilitatea de a trimite emailuri recurente doar apartamentelor care au restante.
  • Afisat in lista de emailuri din coada si numarul total de emailuri pe care trebuie sa le trimita aplicatia pentru toti utilizatorii.
  • Implementat o serie de alte mici imbunatatiri ale sistemului de emailing, pe baza feedback-ului de la utilizatori.
  • Permis utilizatorului de tip Secretar sa modifice informatii legate de Proprietari si Apartamente.
  • Corectat functionarea incorecta prin care in anumite cazuri nu erau sterse o serie de plati atunci cand era sters un debitor.
  • Corectat functionare incorecta referitoare la folosirea tuturor emailurilor existente la Apartamente atunci cand se folosesc cozile de emailuri.
  • Corectat functionare incorecta la afisarea detaliilor proprietarilor in lista de coduri de utilizatori.

11.05.2023

  • Implementat cozi de email, pentru reducerea timpului de asteptare la trimiterea de emailuri.
  • Imbunatatit functionalitatea de emailuri recurente, integrand si folosirea cozilor de emailuri.

30.04.2023

  • Actualizat o serie de setari legate de calculul salariilor.
  • Adaugat multiple functionalitati pentru intocmirea procesului verbal al Adunarii Generale, gestiunea membrilor, a convocarilor si a prezentelor, creare documentelor postale, crearea buletinelor de vot
  • Posibilitatea de transfer a informatiei apartamente si proprietari.
  • Testat functionalitatile de Adunare Generala pentru o asociatie cu peste 500 de membri.

24.03.2023

  • Implementat o serie de imbunatatiri la cererea de schimbare a numarului de persoane, conform feedback-ului de la utilizatori.
  • Actualizat aplicatia de salarii pentru adaugarea numarului de copii la scoala sau gradinita.
  • Implementat modificari si imbunatatiri pentru functionalitatea de Adunare Generala, inclusiv functionalitati legate de convocare, generarea buletinelor de vot si a procesului verbal.

06.02.2023

  • Implementat versiunea noua de API a procesatorului de plati, pentru securitate imbunatatita a operatiunilor.
  • Implementat o serie larga de modificari si imbunatatiri pentru functionalitatea de Adunare Generala, inclusiv crearea documentelor necesare pentru convocare si sustinere a adunarilor.
  • Implementat o serie larga de modificari si imbunatatiri pentru Proprietari, inclusiv in operatia de sincronizare a datelor in Apartamente.
  • Implementat verificari semi-automate ale informatiilor introduse in Proprietari si in conexiunea dintre Apartamente si Proprietari.
  • Permis accesul cenzorilor si a operatorilor de date in Proprietari.
  • Imbunatatit descrierea din registrul jurnal pentru operatiile de transfer intre casa si banca.
  • Implementat raport de restante defalcate pe fiecare apartament in parte.
  • Corectat doua erori de afisare in anumite cazuri legat de Penalizari apartamente.
  • Implementat exportul in PDF direct din paginile Registru jurnal, Registru casa si banca.
  • Adaugat exportul de apartamente in pagina Exporturi.

09.01.2023

  • Schimbat furnizorul principal de emailuri automate, atat pentru echipa Aviziero, cat si pentru administratorii/asociatiile care nu au o implementare personalizata.
  • Mutat intr-o pagina noua exportul de documente contabile si registre in format PDF.
  • Adaugat posibilitatea de a alege datele de inceput si de final pentru exportul in format PDF.
  • Crescut numarul maxim de inregistrari care pot fi afisate in lista de plata, inclusiv cu varianta „toate”. Va rugam evitati selectarea optiunilor maxime pentru asociatiile foarte mari pe computere cu putere mai mica de procesare, pentru ca este posibila blocarea browserului dumneavoastra.
  • Implementat Adunari Generale, Intrebari in Adunarea Generala, Prezenta a proprietarilor in Adunarile Generale si Voturi, inclusiv cu functionalitati de import. Functionalitatile sunt momentan in etapa Beta de testare cu utilizatorii si recomandam atentie in folosirea lor. 
  • Implementat posibilitatea a bloca modificarea detaliilor apartamentelor din Apartamente, pentru a realiza preluarea informatiei doar din Proprietari.
  • Adaugat prescurtare in trimiterea de emailuri pentru numar apartament si scara.
  • Implementat o serie de imbunatatiri in cadrul sistemului de Incasari prin Aviziero.
  • Corectat suspendarea functionalitatilor tabelului inteligent in Raportul de bugetul si cheltuieli in situatia utilizarii functionalitatii de filtrare.
  • Corectat afisarea liniei intermediare de sold in registrul casa si banca in anumite situatii.

 

Lasă un răspuns