Lista de functionalitati (changelog) 2017 – 2022

Pentru a testa functionalitatile Aviziero iti poti achizitiona o luna de abonament pentru care sa ceri restituirea banilor la final, fara a fi necesar sa ne furnizezi un motiv.

26.10.2022

  • Implementat o serie de imbunatatiri la urmarirea incasarilor prin Aviziero;
  • Implementat definirea de proprietari si creat posibilitate de import din Excel;
  • Implementat imbunatiri la exportul comasat al facturilor in format PDF;
  • Implementat cont diferentiat pentru membrii Comitetului Executiv;
  • Implementat o serie larga de imbunatatiri la sistemul de control de acces al utilizatorilor in functie de rol;
  • Corectat o serie de buguri referitoare la afisarea unor linkuri pentru unii utilizatori catre pagini in care utilizatorul nu are drept de acces;
  • Imbunatatit explicatiile din indicele de sanatate al asociatiei;
  • Adaugat numar cadastral in detaliile apartamentelor;
  • Permis accesul proprietarilor din apartamente la cererile de modificare a cotelor de participare;
  • Permis ascunderea de sectiuni in Instiintarile de plata;
  • Actualizat D112 pentru ultima versiune;
  • Afisat luna pentru care se printeaza in valori contoare;
  • Imbunatatiri generale ale panoului de control pentru dispozitivele smartphone;
  • Afisat apartamentul si scara selectate de un utilizator cu rol proprietar;
  • Permis presedintelui sa adauge acordul de incasari;
  • Activat doar tastatura numerica pe dispozitivele smartphone sau tableta pentru introducerea  indecsilor de contoare;
  • Afisat in centralizator explicatiile din repartizarea facturilor;
  • Afisat in Instiintarile de plata denumirea diferentelor conform setarii din Servicii;
  • Corectat afisarea incorecta in anumite cazuri a legaturilor externe, atunci cand acestea erau folosite in loc de atasamente direct in program in facturi si registru unic;
  • Corectat situatia de blocare in anumite cazurii a transmiterii de emailuri;
  • Corectat afisarea incorecta a unei etichete in decontare sume debitori;
  • Corectat situatia de nefunctionare in anumite cazuri a prescurtarilor din emailurile catre proprietari;

14.06.2022

  • Implementat Raportul Cenzorului;
  • Implementat proceduri simplificate si imbunatatite de lucru cu partenerii;
  • Adaugat linii de total zilnic in exportul PDF al registrelor;

19.04.2022

  • Multiple update-uri de securitate;
  • Implementat transmiterea de SMS-uri de pe numarul de telefon al administratorului;
  • Imbunatatit viteza de incarcare a paginii publice;
  • Implementat ghiduri de acces in limba engleza;
  • Imbunatatit ghidurile de acces prin simplificarea majora a procedurii de conectare (coduri QR);
  • Implementat posibilitatea de a reseta individual codurile de conectare;
  • Adaugat in apartamente detalii despre calitatea de membru si documentul care confera aceasta calitate;
  • Imbunatatit si clarificat meniurile de acces pentru presedinti si proprietari;
  • Impartit pe mai multe intrari in meniu sectiunea de Registru Unic;
  • Implementat functionalitatea de reply-to pentru emailurile transmise de pe emailul generic;
  • Implementat posibilitatea de a copia toate detaliile facturii cu un singur click, pentru operare mai usoara in Internet Banking;
  • Afisat in instiintare denumirea scurta a serviciului, daca aceasta este completata;
  • Corectat repartizarea eronata a situatiilor initiale pe servicii in anumite situatii;
  • Corectat imposibilitatea de deconectare a furnizorilor de la servicii;
  • Corectat afisarea incorecta a linkului catre poza contorului in anumite situatii;

05.01.2022

  • Multiple imbunatatiri la exportul in PDF al documentelor;
  • Simplificat si imbunatatit sistemul de cereri pentru parteneri;
  • Implementat posibilitatea de a genera sau reseta individual coduri de apartament;
  • Implementat posibilitatea de a genera individual ghiduri de acces pentru administrator, presedinte, cenzor;
  • Corectat functionare incorecta la adaugarea unei asociatii noi, daca utilizatorul nu avea deja o asociatie;
  • Restrictionat posibilitatea de stergere a unui debitor in anumite situatii;

12.10.2021

  • Implementat pentru conturile de administratori posibilitatea de cautare a unui apartament ;
  • Implementat incasari prin automate de numerar;

21.08.2021

  • Implementat functionalitate de printare multiple chitante emise intr-o anumita perioada;
  • Implementat posibilitatea de a schimba termenul de plata din somatie;
  • Imbunatatit sectiunea de contact a administratorului, comitetului si cenzorului cu linkuri catre emailuri si numere de telefon;
  • Corectat bug afisare incorecta a unui sold la export in PDF a registrului de casa sau banca.

13.08.2021

  • Imbunatatiri generale ale sistemului de decontare a platilor cu cardul;
  • Imbunatatiri generale ale panoului de control:
    • comasat sectiunea de alegere a functiei cu intro,
    • mutat buton de adaugare functie in partea de jos a sectiunii de alegere a functiei,
    • separat informatiile de contact de informatiile generale si lunare ale asociatiei si permis adaugarea numerelor de telefon pentru administrator, presedinte si cenzor,
    • implementat sectiune de anunturi generale,
    • implementat sectiune de informare privind declararea contoarelor,
    • adaugat in sectiunea de plata a intretinerii afisata proprietarilor butoane catre Raportul de venituri si cheltuieli si catre Lista de plata.

14.06.2021

  • Implementat sistem de incasari prin cash machines;
  • Corectat si imbunatatit exportul in PDF al rapoartelor lunare;
  • Adaugat butoane pentru acces la exportul in PDF a rapoartelor lunare si in paginile respective;
  • Modificat o serie de icon-uri ale butoanelor pentru o mai buna congruenta intre sensul icon-ului si functionalitatea butonului;
  • Imbunatatit conform solicitarilor utilizatorilor rapoartele de fonduri;
  • Implementat posibilitatea de a emite factura pe numele chiriasului sau a proprietarului;
  • Implementat export in format Excel in toate rapoartele unde era relevant;
  • Inceput fiecare lista de scara pe pagina noua in exportul listei de plata pe scari;
  • Implementat coloana avans in statul de plata;
  • Implementat imbunatatiri la sistemul de transmitere al sumelor din incasarile prin Aviziero catre asociatiile de proprietari;
  • Imbuntatit aspectul raportului Situatie Activ-Pasiv.

10.03.2021

  • Afisat logo firma de administrare, asociatie si Aviziero pe toate documentele emise;
  • Implementat buton de salveaza „si printeaza” in incasarile de la apartamente;
  • Corectat bug raportat de utilizatori in Raport Buget Venituri si Cheltuieli;
  • Corectat bug de estimare consum pe baza consumurilor anterioare;
  • Imbunatatit functionarea sistemului de incasari prin Aviziero;

24.02.2021

  • Implementat Raportul Buget Venituri si Cheltuieli;
  • Imbunatatit sistemul de sincronizare al operatiilor prin cash machines;
  • Corectat greseala de calcul a salariului brut pentru zilele de concediu in anumite situatii;
  • Actualizat declaratiile 205 si 101;
  • Corectat afisarea inutila a repartizarilor in 0 a operatiilor de inchidere luna din fisa de apartament;
  • Implementat protocol tripartit de colaborare intre Administrator, Asociatie si Aviziero;
  • Afisat pentru proprietari in Panoul de Control, la informatii asociatie, data ultimei operatiuni inregistrate in Registrul de banca.

15.01.2021

  • Crescut numarul de localitati disponibile in cererile de administrare;
  • Eliminat butonul de Login cu Yahoo;
  • Afisat pentru proprietari numarul de telefon al Call Centerului Libra Bank pentru sprijin in cazul dificultatilor la plata cu cardul (tranzactii incomplete sau refuzate);
  • Implementat Ghid pentru Incasari prin Aviziero pentru administrator, presedinte si proprietari;
  • Notat in Ghidul de acces modalitatea de contactare a echipei Aviziero pentru suport la conectare;
  • Creat solicitare de feedback din partea proprietarilor referitor la activitatea administratorilor lor; 
  • Mici imbunatatiri de aparenta si explicatii la Indicele de sanatate al asociatiei;
  • Permis presedintelui sa descarce arhiva de backup;
  • Implementat buton de instalare a aplicatiei Aviziero pe dispozitive mobile sau computere;

12.11.2020

  • Implementat modul de configurare a drepturilor utilizatorilor, momentan disponibil prin consultanti;
  • Imbunatatit aspectul fisei de creditor;
  • Implementat retinerea datei de emitere pentru factura si plata si propunerea acestora la urmatoarea adaugare;
  • Multiple imbunatatire ale sistemului de inregistrare a operatiunilor de incasare prin Aviziero, atat pentru utilizatori, cat si pentru consultantii Aviziero;
  • Corectat liniile de total din anumite registre atunci cand nu existau operatii de afisat;
  • Afisat linie de total asociatie in raportul de restante;

18.07.2020

  • Implementat formulare de convocare prin Posta Romana a Adunarilor Generale;
  • Implementat posibilitatea de a modifica denumirea coloanei de diferente/pierderi pentru serviciile contorizabile;
  • Implementat posibilitatea de a ascunde coloana de indecsi declarati din instiintarile de plata;
  • Implementat posibilitatea de a afisa intervalul de citire a apometrelor in instiintarile de plata;
  • Imbunatatit explicatiile din fisa de calcul a penalizarii;
  • Corectat afisarea incorecta a numelui proprietarului in chitantele emise anterior in anumite situatii;
  • Afisat pe chitanta numele chiriasului, daca este completat;
  • Blocat posibilitatea de a alege optiunea de anulare a unei chitante in etapa de adaugare;
  • Implementat buton de acces direct in Valori servicii pe beneficiari din criteriul de repartizare Beneficiari;
  • Corectat modalitatea incorecta de calcul a datei scadente la adaugarea unei luni noi;

25.05.2020

  • Implementat posibilitatea de a transmite un link de conectare la contul de apartament, pentru a evita folosirea codului de acces;
  • Implementat calcul penalizari proportional cu restantele dintr-o luna anterioara;
  • Implementat doua noi filtre in apartamente: afiseaza toate apartamentele cu consum 0 sau cu valoare particulara a criteriului de repartizare 0 pe un anumit serviciu;
  • Implementat posibilitatea de incrementare a unui index de contor cu o valoare calculata pe baza unui criteriu de repartizare;
  • Afisat logo asociatie pe facturi si instiintari;
  • Inlocuit scara cu diviziunea setata a asociatiei in chitante, facturi, instiintari, somatii, fise de apartament;
  • Tinut cont de diviziunea setata a asociatiei in importul extrasului bancar;
  • Implementat posibilitatea de afisare a numelui chiriasului in chitanta;
  • Imbunatatit textul referitor la activarea platilor din emailurile transmise catre proprietari;
  • Afisat adresa de transmitere in fereastra de compunere emailuri catre proprietari;
  • Corectat functionarea incorecta din anumite cazuri cand transmiterea emailurilor se facea de pe adresa no-reply@aviziero.ro in loc de adresa setata de transmitere in asociatie;
  • Implementat o serie de mici imbunatatiri la sistemul de incasari cu cardul.

09.05.2020

  • Permis transmiterea a maxim 100 de emailuri lunar de catre orice administrator;
  • Implementat linkuri directe catre instiintarea si factura apartamentelor, pentru a evita transmiterea ca atasament;
  • Implementat varianta BETA de transmitere programata emailuri;
  • Implementat posibilitatea de suspendare a trimiterii mesajelor email catre fiecare apartament in parte.

15.04.2020

  • Afisat detalii referitoare la semnarea lunii de catre cenzor si presedinte in panoul de control si in Inchide/deschide luna;
  • Activat pe mobil butonul „Adauga luna”;
  • Implementat spatiu pentru Opis in „Activitati de realizat”, afisat opisul langa exportul in PDF si adaugat optiune de export opis in PDF;
  • Implementat posibilitatea de a afisa logo-ul firmei de administrare si al asociatiei in documentele asociatiei;
  • Ascuns pagina goala in plus din instiintarile de plata;

04.04.2020

  • Afisat detalii despre functionarea sistemului de incasari prin Aviziero in panoul de control al fiecarei asociatii;
  • Imbunatatit functionalitati acord incasari;
  • Adaugat categorie Contracte Aviziero in Registrul unic;
  • Permis presedintilor sa ataseze documente in Registrul unic;
  • Imbunatatit algoritmul de identificare a coloanelor din fisierele Excel la importuri;
  • Implementat template-uri de emailuri transmise catre apartamente;
  • Implementat un numar mare de informatii din program care pot fi incluse in emailurile catre apartamente;
  • Adaugat linkuri in lista debitorilor pentru avans si decontare sume;
  • Corectat cateva functionalitati incorecte raportate de utilizatori;

20.03.2020

  • Afisat in lista de fonduri campul din Activ-Pasiv la care sunt conectate;
  • Lista de datorii din fisa apartamentului este implicit ascunsa si poate fi afisata precum filtrele;
  • Adaugat buton catre Ghidul de acces al unui singur apartament, pentru export in PDF si printare;
  • Adaugat Ordine in contoare.
  • Adaugat posibilitatea de a completa o data pentru plata daca se creeaza automat impreuna cu factura;
  • Transformat Fisa debitorului in Registrul debitorului, adaugat interval de date si tabel de semnaturi in partea de jos a ecranului.
  • Corectat problema de afisare la soldul calculat al fondurilor in cazul anumitor filtrari pe interval de date;
  • Corectat problema de numerotare a listelor de plata atunci cand nu exista nimic completat intr-o luna;
  • Corectat afisare total 0 pentru anumite fonduri in lista de plata;
  • Corectat ghid de acces referitor la conturile de Yahoo.

02.03.2020

  • Afisat buton de printare pentru fiecare chitanta din raportul de incasari;
  • In raportul Situatia fondului pe apartamente afisat buton de legatura catre registrul fondului pe fiecare apartament in parte;
  • Implementat in detaliile apartamentului o sectiune de Datorii cu butoane de legatura spre rapoartele relevante;
  • Implementat in detaliile apartamentului scurtaturi catre solicitarile de modificare a criteriilor de repartizare;
  • Implementat in cererile de modificare criterii de repartizare posibilitatea de a alege o luna de finalizare a modificarii, dupa care se revine la vechea valoare;
  • Implementat in meniul Rapoarte scurtaturi catre registrele de incasari si plati;
  • Implementat in raportul Valori indecsi apartamente buton de modificare pentru fiecare apartament si filtru de scara;
  • Implementat imbunatatiri pentru functionalitatea de export PDF a documentelor si rapoartelor;
  • Corectat bug prin care in anumite cazuri in registrul fondului pe apartament nu erau afisate coloanele de stabilit, incasat si existent;
  • In lista de plata mutat coloana diviziune (scara, blocul, etc) inainte de coloana numar apartament.

17.02.2020

  • Implementat scutire persoane cu dizabilitati in aplicatia de salarii;
  • Actualizat sistemul de calcul a taxelor si impozitelor pentru salariile sub nivelul salariului minim;
  • Implementat functionalitate imbunatatita de printare / export in PDF a documentelor lunare (lista de plata, centralizator, registre, raportare lunara);
  • Imbunatatit procedura de configurare initiala prin adaugarea si reorganizarea unor pasi;
  • Imbunatatit functionalitatile fisierelor excel folosite in sistemul de configurare initiala;
  • Implementat functionalitate de import facturi si plati in configurarea initiala;
  • Implementat posibilitatea de a sterge toate restantele importate in procedura de configurare initiala printr-o singura comanda;
  • Imbunatatit functionalitatea de export in excel din paginile de facturi si plati;
  • Corectat bug prin care in anumite cazuri nu se tinea cont corect in calcul de procentul de pierderi;
  • Corectat bug prin care in anumite cazuri nu se descarcau corect in fisierul excel seriile de contor;
  • Corectat bug de afisare in fisa de penalizare explicativa.

20.01.2020

  • Implementat functionalitate de Activitati recurente si Activitati luna curenta in Operatii;
  • Implementat posibilitatea de a completa mai multe emailuri in detaliile unui apartament;
  • Implementat rapoarte de valori consumuri si valori indecsi pe fiecare serviciu in parte;
  • Blocat posibilitatea de Login cu Yahoo si redirectionat utilizatorii catre celelalte doua variante: Login cu Google sau Login cu Facebook;
  • Blocat posibilitatea de a selecta debitorul de incasari cu cardul prin Aviziero la incasare;
  • Afisat emitent incasare in detaliile incasarii;
  • Modificat la solicitarea proprietarilor formularea referitoare la comisioanele pentru incasarea directa a sumelor de catre asociatie;
  • Daca un serviciu apartine unui grup, afisat in Centralizator denumirea grupului langa denumirea serviciului;
  • In Centralizatorul pentru toate scarile nu se mai afiseaza costul unitar pentru serviciile care se calculeaza separat pe scari;
  • In conturile de proprietari Lista de plata si Centralizatorul sunt afisate implicit folosind filtrul aferent scarii proprietarului;
  • Corectat bug prin care facturile nu erau afisate pe randuri diferite in Centralizator, chiar daca era selectata aceasta optiune, atunci cand exista filtru pentru o scara;
  • Corectat bug prin care in anumite situatii speciale de incasare se crea o operatiune de fond incorecta;
  • Corectat bug de functionare a semnarii listelor de plata de catre administrator, presedinte si cenzor.

21.12.2019

  • Rescris si extins sistemul de incasari card online;
  • Actualizat exportul informatiilor in D112.

28.11.2019

  • Implementat posibilitatea de a penaliza individual fondurile;
  • Actualizat aranjarea in pagina pentru factura si instiintarea emise catre proprietari;
  • In Panou Control proprietari mutat butoanele de factura si instiintare mai aproape de suma de plata;
  • Adaugat o serie de explicatii aditionale in fisa de penalizare individuala.

21.11.2019

  • Blocat deschiderea lunii daca a fost efectuata o incasare online cu cardul;
  • Permis adaugarea de situatie initiala – stabilire doar in lunile anterioare existentei asociatiei;
  • Rezolvat bug prin care aplicatia de salarii in anumite cazuri nu tinea cont corect de setarea „inca angajat” din detaliile contractului;
  • Rezolvat bug-uri raportate de utilizatori, legate de stergerea unui angajat sau a unui contract in aplicatia de salarii;

08.11.2019

  • Permis administratorilor sa modifice denumirea unui fond care a fost folosit chiar si intr-o luna inchisa;
  • Simplificat modificarea informatiilor continute intr-o situatie initiala casa sau banca;
  • Imbunatatit functionalitatea de sold initial casa si banca din configurarea initiala a asociatiei – operatiunea introduce in mod automat o reglare de sold anterior in 0, impreuna cu operatia de valoare solicitata;
  • Redenumit „Avans spre decontare” in „Debit de recuperat/Avans spre decontare” pentru a explica mai bine aria de utilizare a operatiei;
  • Implementat filtru de scara in „Valori servicii pe beneficiari” la cererea administratorilor cu asociatii foarte mari;
  • Implementat buton AZI in registrele de casa si banca;
  • Eliminat posibilitatea de afisare implicita a unui debitor in incasarea de la apartamente;
  • Restrictionat temporar posibilitatea de a sterge angajati din aplicatia de salarii;
  • Setat ca implicita prima luna deschisa a asociatiei la deschiderea aplicatiei si la alegerea din panoul de schimbare asociatiei direct pentru administratori. Pentru toate celelalte roluri deschiderea se face in continuare cu luna afisata.

26.09.2019

  • Implementat optiuni noi pentru configurarea initiala a asociatiei cu sprijinul consultantilor Aviziero;
  • Clarificat si simplificat procedura de adaugare asociatie noua;
  • Buton de bifare/debifare a tuturor scarilor in repartizarea facturilor (pentru asociatiile cu multe scari);
  • Corectat bug sageata luna anterioara in calendarele din aplicatie;
  • Tradus complet calendarele din aplicatie;

24.09.2019

  • Implementat posibilitatea de a instala aplicatie separata Aviziero pe Windows, OS X, Android si iOS;
  • Refacut complet implementarea de incasare prin cash machines in parteneriat cu Qiwi pentru a deservi mai bine solicitarile administratorilor, asociatiilor de proprietari si proprietarilor;
  • Implementat o serie de functionalitati pentru contul de Primarie;

09.08.2019

  • Posibilitatea de a seta ordinea grupurilor de servicii in lista de plata;
  • Implementat acord plata online direct in contul de presedinte;
  • Fisa debitor afiseaza soldul si poate fi filtrata pe baza datei;
  • Implementat procent separat de penalizare fonduri;
  • Implementat procent si perioada de gratie separata pentru perioada anterioara primei luni a asociatiei;
  • Afisat data de expirare a asociatiei in panoul de control pentru administratori;
  • Imbunatatit emailurile din procesul de configurare a asociatiei pe baza experientei de lucru cu administratorii;
  • Afisat explicatii in sectiunea de alegere libera a lunii din incasari;
  • Implementat sistem de urmarire a activitatii consultantilor Aviziero in procesul de configurare initiala a asociatiei de proprietari de colegii de departament si de utilizatorii de tip Primarie;

30.05.2019

  • Ascuns nume proprietari din registrele jurnal, casa si banca;
  • Afisat coloana de sold in raportul de incasari;
  • Ascuns formularul inactiv de repartizare a facturii in conturile de cenzori (pastrat repartizarea realizata de administrator);
  • Implementat functionalitate de calcul rest care trebuie oferit proprietarilor la incasari, in functie de suma primita;
  • Afisat contul IBAN al asociatiei in contul de proprietar;
  • Adaugat si imbunatatit o serie de pasi si explicatii in procedura de configurare initiala a asociatiei;

31.03.2019

  • Finalizat o serie larga de functionalitati conform cerinte pentru contul extins de Primarie;
  • Implementat un cont de Primarie cu acces mai restrans, doar la o parte dintre rapoarte;
  • Implementat cont Operator date, conform cerintelor utilizatorilor;
  • Finalizat implementarea OP/FV in aplicatia de salarii;
  • Ascuns coloana de sold in filtrarea registrului de casa/banca;
  • Implementat posibilitatea de a notifica Echipa Aviziero de plata facturii lunare de abonament.
  • Imbunatatit posibilitatile de filtrare din registrul fondului;
  • Imbunatatit preluarea datelor din filtrele din diverse pagini;
  • Corectat bug de preluare fisier atasat la importul automat din PDF;
  • Notificat utilizatorii cu email de Yahoo sa isi schimbe modalitatea de login.

25.03.2019

  • Implementat posibilitatea ca administratorul si casierul sa adauge cereri de modificare a valorilor criteriilor de repartizare (numar persoane, cpi, suprafata, etc);
  • Implementat posibilitatea de transmitere emailuri catre administratorii, presedintii sau cenzorii din asociatie de catre contul dedicat Primariilor;
  • Raport cu toate facturile scadente din asociatiile administratorului;
  • Posibilitatea de a atasa somatia in email;
  • Raport cu somatiile celor care au restante mai vechi de 3 ani si a celor cu restante intre 2 si 3 ani.
  • Afisat in incasarile cu cardul prin Aviziero data de decontare a tranzactiei de catre Aviziero;
  • Implementat posibilitatea de suspendare a platilor cu cardul prin Aviziero pentru perioada de verificare a listei de plata.
  • Corectat o serie de bug-uri la noul sistem de gestiune a fisierelor: anumite fisiere incarcate nu puteau fi accesate; anumite operatiuni din program erau raportat ca avand in fisier atasat, desi nu fusese atasat document; anumite fisiere valide nu puteau fi atasate in program.

17.03.2019

  • Implementarea bifei de acceptare a termenilor si conditiilor inainte de a putea accesa aplicatia ca extra masura de siguranta;
  • Implementat chitanta pentru venituri terti;
  • Implementat sistem de siguranta sporita pentru accesul la fisierele incarcate de utilizatori in platforma.

02.03.2019

  • Implementat masuri extra de siguranta referitoare la descarcarea fisierelor xml D112 si Revisal.
  • Implementat blocarea de recalculare a statelor de plata in functie de luna; functionalitate folositoare in cazul in care se schimba algoritmul de calcul al statului de plata.
  • Modificat modalitatea de calcul a impozitului pentru angajatii cu salariul brut total mai mic decat salariul brut minim.
  • Renuntat la calculul CAM pentru contractele de mandat.

24.02.2019

  • Migrat intreaga comunicare automata a aplicatiei cu utilizatorii catre adresa asistenta@aviziero.ro, pentru ca raspunsurile utilizatorilor sa se inregistreze automat in sistemul de tichete;
  • Imbunatatit viteza de afisare a listei de plata si a listei de facturi pentru asociatiile mari;
  • In compunerea de email catre apartamente a fost adaugat {email administrator} si poate fi atasat si ghidul de acces in program;
  • In configurarea contului de trimitere email catre proprietari a fost adaugat posibilitatea de a defini adresa de Reply-To;
  • Implementat posibilitatea de a adauga un link extern (Google Drive, Dropbox, etc) in locul atasarii in program a unui document;
  • Afisat in emiterea de chitanta care sunt documentele anterioare folosit de sistem pentru calcularea seriei si numarului;
  • Corectat defazarea de ora a serverului;
  • Mentionat in emailul automat catre administrator numele asociatiei care a fost adaugate;
  • In importul restantelor din excel a fost implementata posibilitatea de a schimba data scadenta a datoriilor pentru intreaga coloana prin bifarea optiunii;
  • Corectat doua bug-uri legate de salvarea backup-ului asociatiei;
  • Corectat bug legat de corelare id-uri asociatie in baza de date.
  • Implementat sistem de transmitere semi-automata din sistem a fisierelor excel ce trebuie completate de administratori la configurarea asociatiei;

18.02.2019

  • Implementat completarea automata a datei scadente pe baza numarului de zile pana la scadenta;
  • Imbunatatit functionalitatile pentru o serie de rapoarte (situatie pe apartamente, registru fond pe apartament, situatia tuturor fondurilor pe apartamente, penalizari);
  • Raportarea lunara se intocmeste implicit pentru aceeasi perioada ca si registrul jurnal (data afisarii anterioare, data afisarii curente).
  • Corectat afisare cu mai mult de doua zecimale a avansului in operatiunea de incasare si a soldului in registrul fondurilor;
  • Renuntat la adaugarea restantelor cu valoare 0 din configurarea initiala de restante pe toate apartamentele si adaugat explicatie referitoare la data;
  • Corectat bug de filtrare pe data in lista obiectelor de inventar;

29.01.2019

  • Upgrade server la nivelul maxim al furnizorului si mutat aplicatia dedicata de facturare Chitantier pe un server separat;
  • Retras functionalitatea de alegere a contului bancar prin care se fac operatiile;
  • Afisat butonul de adaugare avans spre decontare si pe device-uri mobile;
  • Afisat mesaj de avertizare atunci cand se face o incasare cu o data anterioara datei de afisare a listei de plata;
  • Blocat posibilitatea de a efectua incasari pentru o luna neafisata inca;

11.01.2019

  • implementat emiterea de documente necesare pentru adaugarea de incasari cu cardul la POS-ul asociatiei de proprietari;
  • imbunatatit algoritmul de incasare prin plata online cu cardul;
  • implementat declaratia 101;
  • implementat ordine de plata/foi de varsamant in salarii
  • implementat adaugarea de furnizori pentru Bucuresti in algoritmul de configurare asociatie noua;
  • implementat posibilitatea de a afisa si o Data de expunere la avizier alaturi de Data afisarii;
  • inclus IBAN-ul in textul somatiei create automat;
  • afisat pentru conturile de proprietari un grafic al variatiei valorii intretinerii;
  • corectat bug referitor la inregistrarea incorecta in anumite cazuri a incasarii sumelor in avans prin plata online cu cardul in conditiile in care exista deja un avans sau datoria este 0.
  • corectat bug prin care in anumite cazuri nu se stergea corect operatia din fisa fondului de penalizari impreuna cu stergerea operatiei din fisa de apartament;
  • corectat bug afisare luna defazata in calendar incasari;

20.12.2018

  • implementat calcul salariu brut pentru lunile cu concediu de odihna in aplicatia de salarii;
  • actualizat linkuri incorecte catre manualul vechi;
  • implementat posibilitatea de a ascunde zerourile in coloanele de penalizari si fonduri;
  • redenumit raportarea trimestriala in raportare lunara si refacut conform art 66 lit o din legea noua;
  • implementat exportul in Excel pentru raportul printabil de valori contoare;
  • in detaliile incasarii, mutat butonul de imprimanta de langa eticheta in dreptul listei derulante;
  • in detaliile incasari, modificat calendarul sa afiseze doar 2 luni pentru imbunatatirea experientei utilizatorului pe tableta;
  • adaugat in pagina de Apartamente o lista derulanta cu toate apartamentele pentru adaugare incasare;
  • in configurare initiala asociatie proprietari separat cele doua fisiere de penalizari: curente si initiale;
  • implementat in configurare initiala asociatie proprietari adaugarea de contoare;
  • implementat in configurare initiala asociatie proprietari posibilitatea de a importa seriile, indecsii vechi si indecsii noi pentru contoare;
  • corectat bug referitor la veniturile terti care in anumite cazuri nu influentau valoarea soldului de casa sau banca;

9.12.2018

  • emitere automata de factura pentru fiecare operatie de incasari venituri terti;
  • restrictionat adaugarea de operatii initiale de fond direct din fisa de apartament; adaugarea se mai poate face doar prin adaugarea de operatie initiala din registrul fondului;
  • restricitionat stergerea de operatii initiale de fond din fisa de apartament; stergerea se mai poate face doar prin operatia initiala din registrul fondului;
  • corectat posibilitatea de modificare dintr-o luna inchisa catre una deschisa a unei operatii de stabilire in anumite cazuri;
  • corectat imposibilitatea de a muta o factura dintr-o luna mai noua intr-o luna mai veche;
  • corectat eroarea care aparea intermitent in cautarile din liste;
  • corectat mici inadvertente de functionare referitoare la conectarea contoarelor la servicii;
  • repornit si imbunatatit modul de functionare al repartizarii operatiilor de fonduri pe anumite scari;
  • blocat posibilitatea de incasare a unei penalizari daca nu exista definit un fond de penalizare
  • blocat ascunderea coloanelor de penalizare daca exista valori in coloana.

27.11.2018

  • implementat aplicatie reconstruita de Salarizare, cu sistem de login separat
  • implementat fise de pontaj in aplicatia de Salarizare
  • refacut sistemul de alegere a asociatiei de proprietari in care se lucreaza – fereastra aditionala cu o lista ordonata alfabetic a asociatiilor si care permite cautare instantanee intre asociatii
  • actualizat documentul de conectare a contului de utilizator la o asociatie si adaugat descriere pentru conectarea conturilor de administratori, presedinti si cenzori

22.11.2018

  • adaugat linkuri in interfata publica si in program pentru descarcarea noii aplicatii de remote desktop folosite de consultanti: AnyDesk
  • adaugat link pentru creare cont nou in fereastra de Intra in cont (contul Google nou poate fi creat cu orice adresa de email, nu neaparat @gmail.com)
  • Implementat fisele de debitori si creditori
  • Implementat import index vechi contor in importul de apartamente
  • Implementat serii de contor si posibilitatea de import a seriei fiecarui contor in importul de apartamente (articol manual)
  • Implementat import indecsi vechi si noi pe baza seriei de contor (articol manual)
  • Implementat posibilitatea de a nota cererile de modificare a valorilor criteriilor de repartizare (e.g. cerere de schimbare numar persoane)
  • Adaugat scurtatura de {email_asociatie} in mesajele care pot fi trimise proprietarilor
  • Corectat bug inregistrare in activ-pasiv a platilor din avans spre decontare
  • Imbunatatit procedura de configurare initiala a asociatiei
  • Eliminat butonul de Print (redundant) afisat langa butoanele Excel / CSV / Copy care insotesc toate listele din program
  • In operatiunile cu fonduri repartizate, afisat apartamentele in ordinea folosita in lista din Apartamente
  • In operatiunile cu fonduri repartizate, ascuns sau dezactivat toate optiunile care tin doar de fondurile repartizate
  • Corectat interfata de valori criteriu repartizare afisata incorect in anumite cazuri

12.11.2018

    • Filtrele implicite din registrul casa si banca sunt setate intre afisarea anterioara si afisarea curenta
    • Cand adaug sau modific o factura pot alege daca e platita din casa sau din banca si programul imi creeaza automat plata
    • Pentru un furnizor, pot seta daca sa se plateasca automat facturile din casa sau banca
    • In panoul de control al proprietarului apare butoane de legatura catre instiintarea de plata si factura
  • In incasare nu se mai poate face plata pentru o luna neafisata

05.11.2018

  • implementat posibilitatea de alegere a ordinii de incasare.
  • mutat Registrul unic intr-o sectiune individuala in Rapoarte
  • implementat verificare aditionala cu administratorul la operatiunea de deschidere a lunii
  • permis administratorilor sa stearga ultima luna, dupa completarea verificarii aditionale
  • sincronizat filtrele din Registrul jurnal intre datele de afisare pentru lista anterioara si cea curenta
  • implementat posibilitatea de a importa din PDF facturi cu valoare negativa
  • implementat template de import pentru Interada
  • mutat in partea de sus a listei de plata butoanele de paginare si afisare

04.10.2018

  • corectat problemele raportate de utilizatori la login cu Gmail, Yahoo sau Facebook.
  • corectat o serie larga de bug-uri auto-raportate de sistem si imbunatatit mesajele de eroare.
  • corectat o serie de situatii care duceau la dezactivarea eronata a utilizatorului.
  • implementat legatura catre detaliile asociatiei la click pe numele asociatiei din meniul principal
  • adaugat situatii noi si explicat modalitatea de rezolvare in cazul in care situatia de activ-pasiv este dezechilibrata.
  • corectat posibile situatii de eroare a afisarii listei de facturi in fundal atunci cand utilizatorul modifica una dintre aceste facturi.
  • adaugat eticheta pe fila de facturi cu Probleme.
  • corectat imposibilitatea de a sterge un obiect de inventar in anumite situatii.
  • imbunatatit interfata de detalii operatie fond in functie de tipul de fond (repartizat sau nerepartizat).

05.09.2018

  • implementat Registru Unic de documente. Administratorul poate atasa orice documente scanate in program in acest registru.
  • implementat Creditori diversi
  • implementat gestiune Obiecte inventar
  • ascuns semnaturile cenzorilor si presedintilor in vizualizarile filtrate pentru Registrul jurnal, Registrul casa sau banca, Raportarea trimestriala si Situatia de activ-pasiv.

21.08.2018

  • schimbat coduri bugetare in export Declaratia 112.

20.07.2018

  • rearanjat prima fila din detalii apartament si imbunatatit explicatiile legate de penalizari.
  • rearanjat interfata de detalii fond si implementat functionalitate de afisare/ascundere detalii in functie de tipul de fond.
  • adaugat drepturi de vizualizare fisa de calcul penalizare din conturile de proprietari.
  • afisat explicatiile din repartizarea facturilor atat in centralizator, cat si in detalii factura, ca popup intr-un semn de info.
  • implementat Registrul incasari in meniul de Rapoarte, care trimite intr-o varianta filtrata a registrului de casa.
  • implementat o prima varianta de conturi bancare in incasari, la cererea utilizatorilor. Versiunea finala la nivelul intregii aplicatii va fi implementata dupa colectarea de feedback pentru functionarea actuala.
  • simplificat si automatizat partial procedura interna de facturare si prelungire termen de expirare asociatii.

10.07.2018

  • imbunatatit explicatiile din fisa de penalizare, conform solicitarilor administratorilor.

09.07.2018

  • implementat sistem simplificat configurare initiala asociatie de proprietari in program. Vezi articol in manualul de utilizare din platforma de suport tehnic.
  • corectat bug: in anumite cazuri exista o eroare de salvare pentru introducerea consumurilor.

09.05.2018

  • implementat sistem gestiune clienti
  • implementat posibilitatea de deconectare conturi de la asociatie de catre administrator
  • implementat actualizarea valorilor criteriilor de repartizare particulari care nu sunt blocati atunci cand schimb un serviciu de pe un criteriu pe altul
  • afisat butonul de printare in cateva pagini aditionale
  • redenumit unele etichete, conform solicitarilor utilizatorilor
  • afisat mesaj de cont inactiv in procedura de login utilizator
  • corectat bug de afisare a emailului administratorului in dashboardul proprietarilor
  • corectat ordine afisare apartamente in raportul „Lista de plata si Centralizator”
  • in avans spre decontare si decontare sume adaugat numar operatie si explicatii
  • afisat titluri la printarea detalierii campurilor din activ

09.05.2018

  • modificari de ergonomie a interfetei de introducere date.
  • refacut functionalitatea indicelui de sanatate, conform cu solicitarile administratorilor.
  • implementat buton de redirectionare catre portalul de asistenta, direct din panoul de control.
  • implementat redirectionari conforme cu linkul, din linkuri externe.
  • implementat si testat comunitatea administratorilor de imobile. Functionalitatea a fost apoi restrasa datorita unui interes scazut.
  • expirarea automata a licentei suspenda doar accesul in pagina de detalii lunare ale asociatiei si in pagina de inchidere/deschidere luna. Toate celelalte pagini raman disponibile si pentru administrator timp de o luna de la expirare, conform cerintei utilizatorilor.
  • implementat stergere avans spre decontare si decont direct din registrul jurnal.
  • implementat pagina de adaugare restante si penalizari pentru toate apartamentele pe fiecare luna in parte.
  • implementat sistem automatizat de facturare. Pe facturile trimise, de acum inainte, vor aparea si asociatiile de proprietari la care aveti acces in software, numarul total de apartamente si utilizatorii conectati.
  • corectat ordonarea apartamentelor in anumite situatii in lista de apartamente, lista de plata,  valori contoare, valori consumuri, valori servicii pe beneficiari.
  • rezolvat o serie de bug-uri raportate de utilizatori.

13.02.2018

  • adaugat functionalitati in importurile automatizate

09.02.2018

  • implementat importuri automatizate
  • finalizat modulul de incasari offline, in urma feedback-ului primit de la utilizatori (rolul de casier a primit acces in modul, a fost simplificata modalitatea de sincronizare a informatiei, au fost adaugate mici functionalitati aditionale)

27.01.2018

  • implementat posibilitatea de a exporta in intregime informatia din baza de date ce tine de o asociatie intr-un fisier care poate fi salvat local pe un computer. Momentan acest fisier nu include atasamentele adaugate in program (facturi scanate, etc), iar restaurarea informatiei poate fi facuta doar de echipa Aviziero, la cererea utilizatorului.

14.01.2018

  • in Registrul Jurnal, pe linia fiecarei operatii, au fost implementate doua butoane: vezi operatia (activ doar pentru o parte dintre operatii) si sterge operatia (activ pentru toate celelalte operatii).
  • imbunatatiri ale interfetei pentru simplificarea utilizarii fara folosirea mouse-ului.
  • corectare bug: in anumite cazuri, la schimbarea datei dintr-o incasare de fond de la un apartament, nu se modifica data si in fisa fondului.
  • corectare bug: pentru anumite asociatii de proprietari programul returna o eroare de incarcare la afisarea adreselor de email ale administratorului, presedintelui sau cenzorului.
  • implementat o serie de functionalitati dedicate echipei de asistenta tehnica Aviziero pentru managementul in program al clientilor si al asociatiilor.

21.12.2017

Noi functionalitati implementate:

  • serviciile ascunse apar in repartizarea unei facturi la final de lista scrise cu gri si marcate drept ascunse.
  • dupa salvarea unei plati, programul intoarce utilizatorul in pagina Facturi, daca accesul in plati s-a facut prin acea pagina.
  • programul pastreaza asociatia in care lucra utilizatorul inainte de a inchide fila browserului si reintra automat in acea asociatie la accesarea aplicatiei, daca utilizatorul nu a fost delogat.
  • programul pastreaza scara asociatiei din filtre dintr-o pagina in alta; foarte util la trecerea intre paginile Apartamente si Lista de plata.
  • la plata unei facturi dintr-un fond in detaliile operatiunii de fond se inregistreaza automat numarul si data facturii de plata, iar in registrul fondului sunt afisate si informatiile din detaliile platii.
  • in rapoartele de restante se tine cont de optiunea de afisare a numelui proprietarilor in lista de plata.
  • pentru asociatiile impartite pe scari, blocuri, corpuri etc puteti completa in detaliile asociatiei denumirea tipului de diviziune si o prescurtare a acesteia, care va fi folosita in intreaga aplicatie.

19.12.2017

A fost implementat modulul de verificare a lunilor asociatiei de catre cenzori si presedinti. Pentru mai multe detalii, accesati pagina Verificari cenzori si presedinte din manual.

20.11.2017

Update-urile anuntate astazi sunt dedicate in principal celor care ne-au sugerat functionalitati noi sau ne-au tras de maneca referitor la functionalitati din v4 care nu au fost inca implementate in v5 dupa rescriere.

  • se poate estima valoarea indecsilor folosind o perioada de 3 luni in urma. Functionalitatea este accesibila din fila Contoare a paginii de detalii Apartament.
  • a fost implementat un nou raport de restantieri. Gasiti in meniul Rapoarte cele trei tipuri de formulare referitoare la restantieri.
  • un Furnizor poate fi acum setat ca ascuns, daca soldul lui este 0. In cazul in care e ascuns acesta nu va fi afisat in lista de Furnizori si nici in adaugarea de facturi sau plati. Pentru a vedea toti furnizorii, inclusiv pe cei ascunsi, foloseste filtrele din pagina Furnizori.
  • registrul fondului are acum si filtru pe tipul de operatie.
  • in fila Date de facturare din Apartament se regasesc acum si Somatii.
  • instiintarile de plata pentru apartamente contin acum si indecsii vechi, noi si declarati ai contoarelor. Optiunea poate fi dezactivata din detaliile lunare ale asociatiei.
  • pagina de valori indecsi contoare are acum si varianta printabila. Foloseste butonul Format printabil.
  • in detaliile de Apartament si de Asociatie au fost implementate si afisate shortcut keys pentru fiecare fila. Odata accesata o fila, cursorul este asezat direct in prima casuta, pentru a putea incepe sa scrii.
  • in fila Criterii repartizare a fiecarui Apartament este afisat un camp de descriere in care puteti nota caracteristici ale apartamentului, scutiri speciale si motivul scutirii.
  • tot in fila Criterii repartizare a fiecarui Apartament, se poate folosi bifa din dreptul fiecarei valori particulare pentru a bloca modificarea acelei valori (folositor in principal pentru debransati a caror valoare de criteriu general se modifica des).
  • in fila Contoare din Apartament folosirea tastei tab deruleaza cursorul doar intre indecsii noi, pentru o completare mai rapida a valorilor.
  • cand exportati informatii legate de asociatie, puteti alege doar o parte din fisierul de export sau in intregime folosind bifele de deasupra butonului.
  • la importul de informatii legate de apartamente, daca programul identifica un apartament nou, care va fi introdus, cuvantul nou din coloana ID este marcat cu rosu, pentru a atrage atentia.
  • meniurile verticale au acum scroll daca nu incap in intregime pe inaltimea paginii.
  • in chitantele anulate printate in format de imprimanta mobila se afiseaza textul anulat pe fundal.
  • corectat bug de preluare informatii de facturare ale apartamentelor dintr-o luna intr-alta in anumite cazuri speciale.

08.11.2017

  • Incepand de astazi este disponibil modulul de incasari offline (fara conexiune la Internet) de pe orice dispozitiv (laptop, tableta, smartphone) folosind browserele Chrome sau Firefox si o imprimanta mobila. Pentru mai multe detalii despre modalitatea de functionare a modulului, verificati manualul de utilizare.
  • Pentru usurinta in accesare a aplicatiei, dar si a modulului de incasari offline, puteti adauga icon-uri personalizate cu logo-ul Aviziero intre aplicatiile de pe tableta sau smartphone. Folositi Adauga pe ecran pornire (Add to Homescreen) din meniurile de optiuni ale browserelor Chrome sau Firefox de pe tableta dumneavoastra.

05.10.2017

  • A fost implementata posibilitatea de anulare de chitante. Casierii nu mai au posibilitatea de a sterge o chitanta, ci doar de a o anula. Doar utilizatorii cu rol de administrator pot sterge chitantele dintr-o asociatie.
  • A fost implementata o prima serie de atentionari referitoare la informatiile introduse: in pagina de facturi exista un buton denumit Probleme, iar in Registrul jurnal, in sectiunea de filtre, se regasesc doua butoane care afiseaza operatiile cu posibile neconcordante ale informatiilor introduse.
  • Odata cu trecerea tuturor utilizatorilor in noua versiune de software, V5, au fost transferate in V5 si scan-urile de facturi operate in Beta pentru toti utilizatorii, inclusiv cei care aveau deja o parte dintre asociatii in V5.
  • A fost corectat bug-ul aparut de repartizare pe apartamente a operatiei in anumite cazuri de plata a unei facturi dintr-un fond.
  • A fost implementata o modalitate standardizata de masurare a timpului de executie pentru parti din cod care va ajuta semnificativ la imbunatatirea vitezei de executie. Daca aveti pagini sau operatiuni care se incarca cu dificultate, va rugam sa ne atrageti si dumneavoastra atentia asupra lor.

28.09.2017

  • Au fost operate o serie de modificari in meniu, pentru a le optimiza asezarea in pagina: a fost adaugata sectiunea General, unde vei regasi partea de Ajutor si Asistenta, Asociatiile tale, Codurile pentru utilizatori si Ghidul de acces proprietari. O parte din butoanele din apartamente si servicii au fost mutate ca intrari in meniu in sectiunea Introducere date. Detalii lunare asociatie a primit intrare separata in meniu, sub Inchide/deschide luna
  • Corectat mici bug-uri:
    • identificarea coloanelor in import din excel
    • actualizarea datei si repartizarea operatiei de fond in anumite cazuri atunci cand achiti o factura repartizata pe fond
    • afisat 0.00 in loc de NaN in registre, in anumite cazuri
    • corectat afisarea label-urilor butoanelelor din facturi in anumite situatii
    • corectat mesajul de eroare incorect de la situatia pe apartamente a fondului de rulment

04.09.2017

  • Sistemul de import si export din Excel a fost simplificat si aduce o serie de functionalitati noi. Solicita informatii de la consultantii Aviziero despre cum il poti utiliza.
  • Au fost implementate modificarile legislative privind salarizarea.
  • A fost imbunatit sistemul de sincronizare a datelor in cadrul bazei de date fata de versiunea Beta.
  • Valorile serviciilor si fondurilor repartizate pe beneficiari pot fi preluate din luna anterioara pentru fiecare serviciu sau fond in parte. Pe linia fiecarui fond sau serviciu a aparut un buton dedicat acestei operatiuni.
  • Listele de furnizori si servicii au fost ordonate alfabetic in marea majoritate a locurilor unde sunt afisate.
  • La cererea utilizatorilor, fisele de furnizori si fisele de apartament sunt acum implicit ordonate in sens invers cronologic (cele mai noi operatii sunt la inceputul listei).
  • In registrul fondurilor repartizate acum sunt marcate cu rosu operatiunile care nu sunt corect repartizate pe apartamente.
  • Casierul are acum acces in registrul de casa.
  • Am imbunatatit viteza de propunere a datelor calendaristice in formularele de introducere date.
  • In detaliile unui apartament sunt acum afisate scara si numarul in coltul stanga sus, in loc de cuvintele Detalii apartament.
  • In popup-ul de detalii apartament este acum afisata in partea de jos si o lista derulanta cu lunile asociatiei.

11.07.2017

  • Am implementat posibilitatea pentru asociatii si firme de administrare sa plateasca facturile de abonament Aviziero cu cardul, direct din emailul cu factura.
  • In fisa apartamentului am dezactivat butonul de stergere pentru operatiile care oricum nu pot fi sterse.
  • Am adaugat sold initial la fisa apartamentului atunci cand filtrez pentru un anumit interval de timp.
  • Am corectat ascundere solduri initiale, intermediare si finale din registrul de casa la printarea din Firefox.
  • Pentru a scurta lungimea Centralizatorului, am renuntat la separarea pe randuri a repartizarilor facturilor pentru servicii.
  • Am corectat bug afisare raport Lista de plata si Centralizator – in anumite cazuri se suprapunea tabelul de semnaturi al listei peste inceputul Centralizatorului.
  • Am corectat lipsa afisare denumire asociatie in Centralizator in anumite cazuri.
  • Pe chitanta este afisat contul IBAN al asociatiei, cine a emis chitanta si la ce ora.
  • A fost imbunatatit aspectul chitantelor printate fie A4, fie de pe imprimanta mobila.
  • Am corectat bug referitor la data si ora de inregistrare a unei chitante emise automat de aplicatie.
  • Am adaugat un camp special de detalii care se afiseaza in zona „reprezentand:” din chitanta emisa automat.
  • In toate rapoartele in care se face referire la o incasare sau o plata este acum afisat si daca respectiva tranzactie a fost facuta prin casa sau banca.
  • Am implementat taste scurtaturi/shortcut keys (Chrome: Alt+tasta; Firefox: Ctrl+Alt+tasta):
    • pentru mare parte din pagini (vezi scurtaturile in meniu);
    • pentru butoanele de adaugare din toate paginile (Alt + n);
    • pentru Cautare (Alt + g);
    • pentru defilare in liste ( inapoi Alt + < , inainte Alt + > );
    • de fiecare data cand este accesata o pagina cu o lista, cursorul este setat automat in casuta de Cautare, ca sa poti scrie direct de la tastatura ce cauti.
  • Am implementat pagina cu plati alocate unei facturi si am pus buton pe linia fiecarei facturi.
  • In detaliile serviciului se poate acum defini marimea fontului in capul de tabel al listei de plata.
  • Au fost extinse optiunile referitoare la marimea fontului in lista de plata (detalii lunare asociatie).
  • Am afisat si data de expirare automata a abonamentului in mesajul de atentionare primit de administratori.
  • Am ascuns mesajul de expirare automata a abonamentului pentru toate rolurile in afara de administrator.
  • In aplicatia de salarii au fost implementati fluturasi de salarii.

08.06.2017

  • In registrele casa, banca si jurnal au fost restilizate soldurile zilnice si cele de la final de pagina.
  • Ultima chitanta emisa din program pentru fiecare dintre apartamente a primit un buton individual in lista de apartamente. In cazul in care nu exista o astfel de chitanta, butonul este inactiv.
  • A fost adaugata o noua modalitate de vizualizare a fisei de calcul a penalizarilor pentru o intelegere mai buna de catre proprietari.. Foloseste butoanele Afiseaza calcul complet sau Afiseaza explicatie din partea dreapta-sus a ecranului pentru a schimba intre cele doua moduri de vizualizare, destinate proprietarilor sau instantei.

01.04.2017

Odata cu lansarea unei noi versiuni stabile, V5, si inlocuirea versiunii Beta, au aparut urmatoarele modificari si imbunatatiri:

  • multiple file ale aceluiasi browser pot acum contine asociatii diferite (util de exemplu pentru a putea face incasari simultan la mai multe asociatii), aceeasi asociatie in luni diferite sau diferite roluri ale aceluiasi utilizator (intr-o fila pot fi administrator, in alta pot fi proprietar); singura limitare care a mai ramas: nu pot folosi simultan doi utilizatori diferiti, adica nu pot fi logat cu bogdan@gmail.com intr-o fila si cu bogdan@yahoo.com in alta fila.
  • a fost imbunatatita modalitatea de selectare a rolurilor unui utilizator din panoul de control, conform propunerilor venite de la utilizatori. au fost imbunatatite si alte mici aspecte ale interfetei si a ordonarii in pagina a elementelor.
  • adaugarea sau modificarea unui obiect (apartement, contor, furnizor, factura, plata, etc) se face acum intr-o fereastra popup separata care se deschide deasupra listei cu toate obiectele.
  • listele incarca acum doar ceea ce este afisat, ceea ce aduce imbunatatiri din punct de vedere al vitezei de lucru pe parcurs ce creste numarul de utilizatori care folosesc aplicatia. De aceea, te rugam sa folosesti optiunea de afisare a mai multor intrari in liste doar atunci cand ai neaparata nevoie.
  • o parte dintre detaliile lunare ale asociatiei pot fi acum modificate pentru orice luna, inclusiv pentru cele afisate.
  • am schimbat furnizorul de plati online. Noul furnizor ne va permite o mai mare integrare a functionalitatilor cu aplicatia, in timp.
  • a fost imbunatatita considerabil structura de securitate a aplicatiei. De asemenea, au fost implementate o serie de verificari automate asupra activitatii utilizatorilor in aplicatie. Aceasta functionalitate este inca in teste, iar daca aplicatia va dezactiveaza utilizatorul din greseala, va rugam sa ne anuntati.
  • au fost rezolvate o serie de bug-uri care aveau cauze similare. Speram sa va intalniti din ce in ce mai rar cu ecranele de eroare pana aproape de o eliminare completa a inconvenientelor.
  • au fost optimizate o serie de interogari in baza de date plecand de la observatiile noastre de pana acum asupra modului de operare a software-ului de catre utilizatori. Practic, am imbunatatit modalitatea de preluare din si salvare in baza de date a entitatilor din tot programul, pentru a imbunatati viteza de raspuns la nivelul intregii aplicatii.

7.01.2017

De multa vreme aman sa scriu un articol cu lista de functionalitati ale programului. Unul dintre motive este ca am tot facut modificari majore in urma propunerilor administratorilor, presedintilor, cenzorilor si proprietarilor. Dar acum, ca avem o structura peste care suntem multumiti sa adaugam o multitudine de functionalitati secundare, ar fi deja momentul sa scriu acest articol.

Voi structura functionalitatile legat de diferitele pagini din program.

Luni ale asociatiilor de proprietari

  • o asociatie de proprietari poate avea oricate luni deschise. De exemplu, daca o asociatie are luna august 2016 afisata, se poate lucra in paralel in lunile septembrie 2016 si octombrie 2016, fara a fi necesar sa inchid septembrie ca sa lucrez in octombrie.
  • o luna afisata (inchisa) poate fi deschisa daca este necesar, dupa multiple avertizari.

Lista de plata si centralizator

Administratorul are libertate de configurare totala a listei de plata. Aviziero a fost conceput plecand de la premiza ca fiecare asociatie este unica si ca, de-a lungul timpului, sunt necesare orice fel de modificari.

  • se pot adauga, modifica, sterge sau ascunde in orice luna coloanele din tabel cu serviciile pentru proprietari, fara a afecta istoricul.
  • se pot folosi oricate modalitati de impartire a cheltuielilor, denumite in program criterii de repartizare. Criteriile de repartizare care au fost folosite intr-o luna nu pot fi sterse, dar pot fi ascunse.
  • fondurile pot fi afisate in lista de plata cu o singura coloana de datorie totala sau in doua coloane separate, datorie curenta si datorie restanta. Datoria curenta poate fi inclusa in totalul lunii curente sau poate fi afisata separat in zona de fonduri.
  • penalizarile pot fi afisate in lista de plata cu o singura coloana de datorie totala sau in doua coloane separate, datorie curenta si datorie restanta.
  • impartirea sumelor pe servicii se poate face pe toata asociatia sau separat pe una sau mai multe scari.
  • administratorul poate defini daca pentru anumite servicii exista contoare (de exemplu apa rece). Pentru serviciile contorizabile, administratorul are libertate totala in a alege modalitatea de impartire automata a diferentei (de exemplu pe numar de persoane, pe cota parte indiviza sau proportional cu consumul). Serviciile contorizabile pot fi afisate in fata listei de plata sau sub criteriul de repartizare corespondent.
  • lista de plata poate fi filtrata pe baza unui set de criterii.
  • lista de plata poate fi ordonata pe baza uneia sau mai multor coloane cu un singur click pe capul coloanei. Pentru ordonare dupa mai multe coloane tine apasat Ctrl (Windows) sau Cmd (Mac).
  • in lista de plata se pot face cautari in timp real a oricarei informatii (daca incep sa scriu „Bogda..” programul imi va afisa in timp real doar liniile care contin acest sir de caractere, probabil cele cu Bogdanii din lista de plata)
  • lista de plata poate fi printata direct din pagina de vizualizare, asa cum o vad la acel moment.
  • lista de plata permite gruparea mai multor coloane, atat dintre servicii, cat si dintre fonduri.
  • centralizatorul este calculat automat pe toata asociatia si pe fiecare scara in parte.
  • langa lista de plata este intotdeauna calculata si afisata rotunjirea.
  • pentru printare exista posibilitatea de a ascunde numele proprietarilor.
  • programul produce automat facturi si instiintari de plata pentru proprietari. Acestea pot fi expediate pe email dintr-un singur click direct din program.

Registre, fise, situatia de activ pasiv si alte rapoarte

  • toate registrele si fisele pot fi printate direct din pagina de vizualizare, in forma in care sunt afisate pe ecran.
  • toate registrele si fisele au o ordonare implicita, dar permit ordonarea si pe alte criterii printr-un click pe capul coloanei.
  • la fel ca si lista de plata, toate registrele si fisele permit cautarea in timp real.
  • registrele au o multitudine de filtre care pot fi aplicate pentru vizualizare. In mod automat, programul filtreaza registrele pe baza de data in functie de luna in care lucrez, dar aceste filtre pot fi schimbate manual.
  • folosind filtrele, in diferite registre, se pot obtine rapoarte avansate cu un continut personalizat nevoilor utilizatorului. De exemplu este foarte usor de obtinut registrul de incasari in casa pentru o anumita perioada.
  • raportarea trimestriala solicitata de lege este realizata automat din program si poate fi trimisa printr-un singur click catre toti proprietarii.
  • situatia de activ-pasiv este intotdeauna calculata corect. Daca situatia este dezechilibrata, programul propune pasi simpli si concreti pentru a o echilibra. Cand fac configurarea initiala a asociatiei in Aviziero, consultantii nostri se straduiesc intotdeauna sa o predea cu situatia de activ-pasiv echilibrata.

Contoare

  • pentru un serviciu cu contoare se pot defini oricate contoare sunt necesare (de exemplu: apa rece bucatarie, apa rece baie).
  • un contor poate fi atasat la oricate servicii (pentru asociatiile care au servicii separate de apa rece pentru apa calda si incalzire apa calda).
  • administratorul poate defini pentru fiecare luna in parte o perioada de declarare in program a contoarelor de catre proprietari. Programul propune automat perioada urmatoare, dar aceasta poate fi modificata.
  • numarul de zecimale al contoarelor este definit de administator, iar limita maxima este de 8.
  • programul permite si folosirea de servicii contorizabile pentru care nu sunt definite contoare. In acest caz vor fi introduse in program direct consumurile.

Facturi si plati

  • facturile pot fi preluate automat din luna anterioara cu valoare 0 (zero). Dupa introducerea informatiei din noile facturi, repartizarea se face partial automat.
  • o factura poate fi repartizata pe toata asociatia sau doar pe anumite scari.
  • in program poate fi atasat cate un fisier pentru fiecare factura sau plata.
  • facturile si platile pot fi exportate in excel direct din lista de facturi sau plati.
  • pentru facturi exista patru tipuri de liste: facturile din luna curenta, facturile nerepartizate complet, facturile neplatite si lista cu toate facturile. Pentru plati exista trei tipuri de liste: plati din luna curenta, plati nerepartizate si toate platile.
  • in listele de facturi si plati se pot face cautari in timp real. Daca incep sa scriu „Rade…” programul imi va afisa instantaneu doar liniile care contin aceasta informatie, adica toate facturile furnizorului Radet.
  • programul propune automat variante de imperechere a platilor cu facturile, dar permite modificarea imperecherilor dupa dorinta administratorului.

Salarii

  • pentru crearea statelor de plata si a declaratiilor aferente salariatilor am pregatit o aplicatie separata de Aviziero. Informatia relevanta din aplicatia de salarizare este importata in Aviziero si folosita prin intermediul paginii Facturi.
  • aplicatia de salarii creeaza statele de plata, declaratia 112 si declaratia 205.
  • aplicatia de salarii permite angajarea unei persoane la una sau mai multe asociatii.

Apartamente si incasari

  • apartamentele pot fi adaugate sau sterse in orice luna, indiferent daca este prima luna a asociatiei sau nu.
  • restantele apartamentelor pot fi adaugate defalcat pe luni istorice (pentru calculul complet al penalizarilor din urma) sau comasat.
  • introducerea restantelor apartamentelor inainte de inchiderea primei luni din program este singura operatie din program care nu poate fi modificata. Daca sunt necesare modificari la aceste situatii initiale, acestea vor fi realizate prin adaugarea de noi operatii rectificative.
  • programul retine datoria defalcata a unui apartament, iar la incasare propune automat stingerea celor mai vechi datorii. Administratorul poate alege o alta ordine de incasare.
  • pe chitanta produsa din program sunt mentionate defalcat toate datoriile achitate.
  • programul produce automat chitante in format A4 si pentru imprimanta mobila. Achizitionarea imprimantei mobile si a consumabilelor reprezinta un cost aditional.
  • daca intr-o luna s-a gresit valoarea repartizata unui apartament, exista o functionalitate care ajuta la rectificarea rapida a greselii.
  • se pot face incasari cu cardul sau prin intermediul automatelor de bani. Operatiunile aferente sunt inregistrate automat in program. Pentru activarea acestor servicii este necesara incheierea de contracte aditionale cu procesatorii de plati.

Fonduri

  • programul permite definirea oricator fonduri, de orice tip.
  • situatia initiala a fondurilor poate fi completata in orice luna, chiar daca am inchis deja prima luna din program.
  • fondurile pot fi afisate in lista de plata intr-o singura coloana, afisate cu restanta si datorie curenta separate sau grupate cu alte fonduri.
  • programul imi permite sa modific modul in care un fond este luat in considerare in situatia de activ-pasiv.
  • un fond repartizat pe apartamente poate fi definit de tip taxa, care se colecteaza lunar.
  • pentru fiecare fond exista situatie cu valorile stabilite, incasate si existente pe toata asociatia, dar si pe fiecare apartament in parte.

Penalizari

  • penalizarile se calculeaza automat la o singura apasare de buton.
  • sunt produse fise de penalizare in formatul solicitat in instanta.
  • procentul de penalizare si numarul de zile de gratie poate fi stabilit individual pe fiecare luna pentru care se calculeaza penalizare.
  • optional, se pot penaliza si fondurile restante.
  • se poate tine cont de fondul de rulment pentru reducerea sumei penalizabile a apartamentelor.

Debitori

  • se pot defini oricati debitori
  • asociatia poate face ordine de plata catre acesti debitori.
  • facturile pot fi platite si din banii existenti la un debitor.

Modificari generale pe care le-a adus Beta, fara de versiunea anterioara (V4):

  • interfata complet noua, prietenoasa si cu device-urile mobile: smartphone-uri, tablete. eliminarea completa din interfata a ecranelor de printare, care aveau un design diferit.
  • login cu Google, login cu Yahoo si login cu Facebook.
  • posibilitatea de a avea mai multe luni deschise la o asociatie de proprietari.
  • situatie de activ-pasiv complet regandita, cu detalii mai clare legate de sumele care compun fiecare dintre campuri. indicatii clare si simple de echilibrare initiala a situatiei de activ-pasiv.
  • implementarea paginilor de completare a valorilor indecsilor sau a valorii pe fiecare apartament a serviciilor pe beneficiari in mod asemanator cu Excel.
  • separarea intr-o aplicatie interconectata cu Aviziero a gestiunii angajatilor.
  • lista de plata cu functionalitate de sortare si filtrare.
  • s-a eliminat necesitatea de a avea servicii separate pentru fiecare scara, chiar daca impartirea se face pe scara.
  • o plata poate fi acum alocata catre oricate facturi.
  • alocarea de roluri utilizatorilor pe baza unor codurilor speciale, cu posibilitatea de a imperechea oricati useri administrator, presedinte sau cenzor la aceeasi asociatie, oricati useri proprietari si chiriasi  la acelasi apartament.
  • implementarea indicelui de sanatate al asociatiei.
  • implementarea raportarii trimestriale si posibilitatea de transmitere a ei prin email.

Comments

Bianca Cerasela  Reply
19 martie 2018

În curând o sa încep cursul administrator imobile! Abia aștept aceasta noua experienta!
http://www.ceraselapatrascu.ro

Marilena Borcescu  Reply
14 octombrie 2020

Vă rog să îmi spuneți dacă si cat timp păstrați datele unei asociații în arhiva dv. dupa ce aceasta nu mai este clienta Aviziero, întrucât și a schimbat administratorul. Este oare posibil să ștergeți baza de date ? Legea arhivelor spune că nu, dar as dori pt eliminarea oricăror îndoieli sa aflu direct de la dv

Bogdan Ioan
12 noiembrie 2020

Obligatia de arhivare nu ne revine noua, ca furnizori de software de gestiune.

In schimb, in conformitate cu legislatia privitoare la procesarea datelor cu caracter personal, protejam toate informatiile pe care le prelucram printr-o serie larga de masuri, inclusiv prin stergerea lor completa si ireversibila dupa ce asociatia renunta la folosirea platformei.

Lasă un răspuns