In cautarea administratorilor sarguinciosi

Luna care a trecut, Catalin, colegul meu, m-a lasat sa ii iau locul pe zona lui de vanzari. Daca v-ati facut o cerere de cont demonstrativ, ati dat cu siguranta de mine. Cred ca a fost una dintre cele mai grele luni din viata mea, iar Catalin a crescut in ochii mei cu vreun metru si jumatate! Stiam despre el ca face treaba buna, dar nu mi-am imaginat ca e atat greu sa faci vanzari. Trebuie sa tii pasul cu o buna organizare intr-un uragan de telefoane date sau primite si in tot acest timp sa te pastrezi bine dispus (si sa fim seriosi, exista o doza limitata de buna dispozitie in orice om). Cine ar vrea sa faca asta zi de zi? Ei bine, Catalin ne-a marturisit, mie si lui Valentin, cu ceva vreme in urma ca activitatea asta i se potriveste si gaseste bucurie in ea.

Eu le multumesc celor cu care am vorbit pentru ca au fost atat de ingaduitori cu mine si pentru toate lucrurile pe care le-am invatat in aceasta luna. Daca ai chef de citit, voi recapitula cele mai importante momente.

Am discutat la un moment dat cu un tip tinerel, cu care simteam ca sunt pe aceeasi lungime de unda pe undeva, dar despre care nu eram convins ca e sau ca va deveni administrator. Asa ca la o intrebare directa am primit un raspuns suprinzator: tipul e programator, probabil va incepe sa realizeze un program asemanator pentru un administrator si vroia sa „vada cum lucreaza oamenii mari”. In primul moment am strans putin din dinti si am evitat sa ii spun ca nu stie in ce se baga. Mi-am dat seama imediat ca nu ar fi drept sa fac asta si, in plus, conform cu opinia noastra – un nou proiect in zona asta ne aduce mai aproape de indeplinirea misiunii noastre: mutarea tuturor asociatiilor de proprietari  in secolul XXI. Asa ca, suprins cum am fost, nici nu l-am incurajat, dar nici nu i-am taiat aripile. Iar acum imi dau seama ca de fapt ii doresc mult succes.

Sunt foarte incantat sa va anunt ca avem primul client la Deva. Super-mandru, mi-am sunat o foarte buna amica din Deva la cateva minute dupa veste. Ar fi fost chiar o coincidenta prea mare sa fie vorba despre blocul in care locuiesc parintii ei. Chiar si asa, e vorba de un bloc la doua strazi distanta.

Si inca o veste care de care sunt foarte mandru – am reintalnit telefonic o veche cunostiinta din zilele in care mergeam din asociatie in asociatie ca sa facem prezentari. Doi ani mai tarziu ne-a devenit client si sper sa ii oferim serviciul pe care il asteapta de la noi.

Lectia principala de luna aceasta: decat sa incercam sa ii convingem pe administratori si asociatii sa foloseasca serviciile noastre mai bine sa ii ascultam in continuare, ca sa aflam cu ce probleme se confrunta si sa ne straduim sa oferim solutii viabile. Asa ca am facut impreuna cu Catalin schimbari majore in abordarea noastra. In discutiile cu administratorii, Catalin va incerca in primul rand sa afle aceste informatii si apoi se va stradui sa va arate solutiile deja implementate in program. Pe celelalte le va nota in rapoartele saptamanale si vom tine cont de ele in dezvoltarea programului.

A… si am renuntat la intrebarea „vreti sa folositi Aviziero?”. Ne-am lamurit ca nu are rost sa intrebam, administratorii stiu mai bine decat noi acest raspuns!

Luna asta fac suport tehnic si sunt super-entuziasmat. Sunt de gasit in programul de dimineata la numarul de telefon 0733.333.444 gata sa va sar in ajutor! Sper sa fie o luna mai usoara, dar imi doresc acelasi satisfactii la finalul ei 😉

Spor la treaba,

Bogdan

Lasă un răspuns